aku kaya (2003) -shahreend0wnload

   

Pelakon:Yassin Yahya,Hamdan Ramli,Illya Buang,Jeslina Hashim,Ahmad Busu,Zaibo,Douglas Lim,Imuda,Jalaluddin Hassan,Nisdawati,Syura,Zulkifli Ismail,Kumpulan Def-Gab-C,Kumpulan X-Factor
sipnosis:
Aku Kaya mengisahkan tiga adik-beradik yatim piatu; Yassan, Yassun dan Yassin. Sebagai abang yang lebih tua, Yassan dan Yassun berniaga ayam di pasar untuk menampung kehidupan mereka sekeluarga. Sementara Yassin yang bongsu bertindak sebagai orang yang mengendalikan hal ehwal rumahtangga.

Insiden-insiden yang melucukan terjadi apabila permohonan Yassin untuk menyertai rancangan kuiz "Aku Kaya" diterima. Banyak halangan dan dugaan yang terpaksa ditempuhi oleh mereka tiga beradik.

Mampukah Yassan, Yassun dan Yassin menghadapi semua rintangan yang ada? Berjayakah Yassin membawa pulang wang tunai bernilai RM1 juta yang ditawarkan kepada pemenang tunggal "Aku Kaya"?

d0wnload title : h0tfile

http://hotfile.com/dl/91720643/57f8dbe/Aku.Kaya.2003.SDTV.DiMENSi.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/91720641/d38ac88/Aku.Kaya.2003.SDTV.DiMENSi.part2.rar.html

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment